×

Pension Happy Superior Špindlerův Mlýn

  • W celu podania dokładnych cen prosimy podaj dokładną datę wyjazdu!
  • Ze śniadaniem
Cena na podstawie najlepszych ofert z następnych 90 dni.

Najlepsza oferta

  • 1 x Pokój 2-osobowy z prysznicem
Najlepsza cena standardowa na następne 90 dni: 188  /os/noc, ze śniadaniem, 26. - 27. maj

Opis obiektu noclegowego

Pokoje, usługi Gości poszukujących noclegu w Szpindlerowy Młyn zapraszamy do rezerwacji 14 ładnie umeblowanych pokoi w Pension Happy Superior Špindlerův Mlýn. Możesz znaleźć dokładną listę usług dostarczanych przez Pension Happy Superior Špindlerův Mlýn (zawierają również te wymagające dopłaty) i dokładne wyposażenie pokoi w informatorze poniżej, oraz w informatorze konkretnego pokoju.

Zakwaterowanie Webkamera Hromovka (Krkonoše) jest w odległości 1.8 km, Webkamera Horní Mísečky (Krkonoše) 2 km, Webkamera - Horní Mísečky 1.9 km, Webkamera Svatý Petr - Stoh 2.4 km, Penzion U KOTLE 3 km, Webkamera - Špindlerův Mlýn 1.2 km, Ski areál Medvědín - Horní Mísečky 1.5 km, Harrachovy kameny 4.8 km, Webkamera - Vítkovice 4.2 km, Labský důl 4.6 km, Vodní nádrž Labská 1.9 km, Kozí hřbety 3 km, Webkamera - Hotel Olympie - Svatý Petr 1000 meters, Aquapark Špindlerův Mlýn 1000 meters, Mohyla Hanče a Vrbaty 4.2 km, Webkamera - Špindlerův Mlýn - chata Vatra 4.9 km, Webkamera Špindlerův Mlýn (Krkonoše) 1.8 km, Medvědín 1.9 km, Ptačí kámen 4.8 km, Ambrožova vyhlídka 5 km.

Wyżywienie Pensjonat wita cię obfitym i pysznym śniadaniem wliczonym w cenę rezerwacji.

Płatność Kiedy płacisz za swój pokój, możesz wybrać z następujących metod płatności: karta, gotówka i przelew.

Przyjazd, godziny otwarcia Najwcześniejsza pora zameldowania to 15:00, najpóźniejszy czas wymeldowania to 10:00. Personel mówi po angielsku, niemiecku, rosyjsku, słowacku, polsku i czesku.

Bedřichov 113, 54351 Szpindlerowy Młyn (Czechy)

Nazywam się Agnieszka, dziękuję, że jesteś na Nocowanie & Noclegi! Wybierz termin wyjazdu, następnie kliknij przycisk "Rezerwacja" , to zajmie tylko 2 minuty.

Jeśli potrzebujesz pomocy, zapraszam do kontaktu: info@noclegi.pl

- informacje o pokojach

  • Ze śniadaniem
Pokój 2-osobowy Deluxe z prysznicem Pokój 2-osobowy Deluxe z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 2 osoby

Pokój może pomieścić 2 osoby.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
  • 1 szt Taras
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 2-osobowy Komfort z prysznicem Pokój 2-osobowy Komfort z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 2 osoby

Pokój może pomieścić 2 osoby.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
  • 1 szt Taras
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 2-osobowy Deluxe z prysznicem (możliwa dostawka) Pokój 2-osobowy Deluxe z prysznicem (możliwa dostawka)
może pomieścić maksymalnie 3 osoby

Pokój może pomieścić 3 osoby.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
  • 1 szt Taras
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 3-osobowy Deluxe z prysznicem Pokój 3-osobowy Deluxe z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 3 osoby

Pokój może pomieścić 3 osoby.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
  • 1 szt Taras
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Apartament 2-osobowy z prysznicem z aneksem kuchennym (możliwa dostawka) Apartament 2-osobowy z prysznicem z aneksem kuchennym (możliwa dostawka)
może pomieścić maksymalnie 4 osoby

Pokój może pomieścić 4 osoby.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
  • 1 szt Taras
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 2-osobowy z prysznicem Pokój 2-osobowy z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 2 osoby

Pokój może pomieścić 2 osoby.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Apartament 3-osobowy z prysznicem z aneksem kuchennym Apartament 3-osobowy z prysznicem z aneksem kuchennym
może pomieścić maksymalnie 3 osoby

Pokój może pomieścić 3 osoby.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt Taras
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Apartament 2-osobowy z prysznicem z aneksem kuchennym (możliwa dostawka) Apartament 2-osobowy z prysznicem z aneksem kuchennym (możliwa dostawka)
może pomieścić maksymalnie 4 osoby

Pokój może pomieścić 4 osoby.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt Taras
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Apartament 3-osobowy z prysznicem z tarasem Apartament 3-osobowy z prysznicem z tarasem
może pomieścić maksymalnie 3 osoby

Pokój może pomieścić 3 osoby.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
  • 1 szt Taras
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Apartament 3-osobowy Superior z prysznicem (możliwa dostawka) Apartament 3-osobowy Superior z prysznicem (możliwa dostawka)
może pomieścić maksymalnie 5 osób

Pokój może pomieścić 5 osób.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
  • 1 szt Taras
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Zameldowanie
od 15:00 godz.
Wymeldowanie
do 10:00
Języki używane w obiekcie
Polski, Czeski, Rosyjski, Słowacki, Angielski, Niemiecki
Akceptowana waluta
CZK (Kč)
Akceptowane rodzaje kart
  • MasterCard MasterCard
  • VISA VISA
Zasady rezerwacji w obiekcie noclegowym
Dodatkowe warunki handlowe 1. Ceny oraz usługi Orientacyjne ceny zakwaterowania oraz ewentualnych dodatkowych usług znajdują się w materiałach prezentacyjnych obiektu (strony internetowe, ulotki, itp.).Klienta obowiązuje cena, która widnieje w potwierdzeniu rezerwacji.Zakres wykupionych usług oraz ich ceny zawarte są w potwierdzeniu rezerwacji. Właściciel/Operator obiektu ma prawo do wprowadzenia zmian wynikających z przyczyn niezależnych (np. siła wyższa). 2. Anulacja z woli klienta Klient ma prawo anulować rezerwację w dowolnym momencie przed przyjazdem. Anulacja pobytu wymagana jest w elektronicznej formie pisemnej (e-mail), przesłanej na adres info@pensionhappy.cz. Rozstrzygające dla określenia daty anulacji rezerwacji są data oraz godzina przesłania e-maila. W przypadku rezerwacji grupowych zasady anulacji mogą być rozpatrywane indywidualnie. Właściciel/Operator obiektu nie pobierze opłaty za anulację rezerwacji w przypadku: śmierci w rodzinie klienta, hospitalizacji klienta lub członka rodziny, poważnych problemów zdrowotnych klienta, powołania klienta do wojska, klęski żywiołowej. Wszystkie wyżej wymienione okoliczności wymagają przesłania dowodu zaistniałej sytuacji w ciągu 3 dni od zajścia. 3. Data ważności Niniejszy Regulamin i Polityka Anulacyjna są nieodłączną częścią rezerwacji oraz potwierdzenia zakwaterowania.