×

Palace Inn Jíloviště

  • W celu podania dokładnych cen prosimy podaj dokładną datę wyjazdu!
  • Ze śniadaniem
Cena na podstawie najlepszych ofert z następnych 90 dni.

Najlepsza oferta

  • 1 x Pokój 2-osobowy Economy
Najlepsza cena standardowa na następne 90 dni: 121  /os/noc, ze śniadaniem, 8. - 9. maj

Opis obiektu noclegowego

Pokoje, usługi Palace Inn Jíloviště zaprasza wszystkich gości do Jíloviště, na pobyt w komfortowych pokojach. Jeżeli chcesz sie dowiedzieć więcej nt. dokładnego zakresu dostępnych usług Palace Inn Jíloviště (również wszystkie dostępne za dodatkową opłatą) lub odnośnie wyposażenia pokojów, możesz znaleźć kompletną listę w informatorze poniżej i w informatorze konkretnego pokoju.

Wyżywienie Oczekujące na Ciebie bogate i smaczne śniadanie w hotelu jest wliczone w cenie rezerwacji.

Płatność Możesz wybrać jedną z następujących metod aby zapłacić za Twój pokój: gotówka, karta i przelew.

Przyjazd, godziny otwarcia Najwcześniejsza pora przybycia to 15:00, najpóźniejszy czas na wyjazd to 12:00. Personel może komunikować się z tobą po czesku.

Všenorská 45, 25202 Jíloviště (Czechy)

Nazywam się Agnieszka, dziękuję, że jesteś na Nocowanie & Noclegi! Wybierz termin wyjazdu, następnie kliknij przycisk "Rezerwacja" , to zajmie tylko 2 minuty.

Jeśli potrzebujesz pomocy, zapraszam do kontaktu: info@noclegi.pl

- informacje o pokojach

  • Ze śniadaniem
Pokój 4-osobowy Standard z klimatyzacją Pokój 4-osobowy Standard z klimatyzacją
może pomieścić maksymalnie 4 osoby

Pokój może pomieścić 4 osoby.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 4-osobowy Standard z klimatyzacją Pokój 4-osobowy Standard z klimatyzacją
może pomieścić maksymalnie 4 osoby

Pokój może pomieścić 4 osoby.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 2-osobowy Economy z prysznicem Pokój 2-osobowy Economy z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 2 osoby

Pokój może pomieścić 2 osoby.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Apartament 8-osobowy z klimatyzacją Apartament 8-osobowy z klimatyzacją
może pomieścić maksymalnie 8 osób

Pokój może pomieścić 8 osób.

  • 2 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 2-osobowy Superior z klimatyzacją Pokój 2-osobowy Superior z klimatyzacją
może pomieścić maksymalnie 2 osoby

Pokój może pomieścić 2 osoby.

  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 3-osobowy Standard Pokój 3-osobowy Standard
może pomieścić maksymalnie 3 osoby
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 2-osobowy Economy Pokój 2-osobowy Economy
może pomieścić maksymalnie 2 osoby
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Zameldowanie
od 15:00 godz.
Wymeldowanie
do 12:00
Języki używane w obiekcie
Czeski
Akceptowana waluta
CZK (Kč) , EUR (€)
Akceptowane rodzaje kart
  • MasterCard MasterCard
  • VISA VISA
  • Amex Amex
  • Maestro Maestro
Recepcja
od poniedziałku do niedzieli: 10:00 - 23:00
Zasady rezerwacji w obiekcie noclegowym
Dodatkowe warunki handlowe 1. Ceny oraz usługi Orientacyjne ceny zakwaterowania oraz ewentualnych dodatkowych usług znajdują się w materiałach prezentacyjnych obiektu (strony internetowe, ulotki, itp.).Klienta obowiązuje cena, która widnieje w potwierdzeniu rezerwacji.Zakres wykupionych usług oraz ich ceny zawarte są w potwierdzeniu rezerwacji. Właściciel/Operator obiektu ma prawo do wprowadzenia zmian wynikających z przyczyn niezależnych (np. siła wyższa). 2. Anulacja z woli klienta Klient ma prawo anulować rezerwację w dowolnym momencie przed przyjazdem. Anulacja pobytu wymagana jest w elektronicznej formie pisemnej (e-mail), przesłanej na adres info@palace-inn.eu. Rozstrzygające dla określenia daty anulacji rezerwacji są data oraz godzina przesłania e-maila. W przypadku rezerwacji grupowych zasady anulacji mogą być rozpatrywane indywidualnie. Właściciel/Operator obiektu nie pobierze opłaty za anulację rezerwacji w przypadku: śmierci w rodzinie klienta, hospitalizacji klienta lub członka rodziny, poważnych problemów zdrowotnych klienta, powołania klienta do wojska, klęski żywiołowej. Wszystkie wyżej wymienione okoliczności wymagają przesłania dowodu zaistniałej sytuacji w ciągu 3 dni od zajścia. 3. Data ważności Niniejszy Regulamin i Polityka Anulacyjna są nieodłączną częścią rezerwacji oraz potwierdzenia zakwaterowania.