×

KOLIBA Komorní Lhotka

  • W celu podania dokładnych cen prosimy podaj dokładną datę wyjazdu!
  • Bez wyżywienia
Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Cena na podstawie najlepszych ofert z następnych 90 dni.

Opis obiektu noclegowego

Pokoje, usługi Goście KOLIBA Komorní Lhotka mogą zatrzymać się w komfortowych pokojach w Komorní Lhotka. Niektóre pokoje w pensjonacie posiadają balkon lub taras, gdzie możesz się cieszyć miłym wieczorem na świeżym powietrzu. Aby dowiedzieć się więcej nt. dokładnego zakresu usług KOLIBA Komorní Lhotka (zawierają również te wymagające dopłaty) i dokładne wyposażenie pokoi w informatorze poniżej, oraz w informatorze konkretnego pokoju.

Zakwaterowanie Pensjonat jest zlokalizowany 300 meters od Finská sauna, 300 meters od Koliba, 3.6 km od Zámek Hnojník, 2.4 km od Horský hotel Ondráš, 1.3 km od Horský hotel Ondráš, 4.4 km od Zámek Horní Tošanovice.

Wyżywienie Podana cena pokoju nie zawiera wyżywienia. Rezerwując pokój, masz możliwość wybrania innego typu wyżywienia, pensjonat oferuje następujące formy wyżywienia: śniadania i obiadokolacje, bez wyżywienia i śniadanie.

Płatność Twoja rezerwacja może być opłacona w następujący sposób: gotówka, przelew i karta. Aby ostatecznie zagwarantować rezerwację KOLIBA Komorní Lhotka wymaga wpłacenia 50% zaliczki.

Przyjazd, godziny otwarcia Najwcześniejsza pora przybycia to 14:00, najpóźniejszy czas na wyjazd to 10:00. Czeski jest/są językiem(językami) znanym(i) personelowi.

Komorní Lhotka 315, 73953 Komorní Lhotka (Czechy)

Nazywam się Agnieszka, dziękuję, że jesteś na Nocowanie & Noclegi! Wybierz termin wyjazdu, następnie kliknij przycisk "Rezerwacja" , to zajmie tylko 2 minuty.

Jeśli potrzebujesz pomocy, zapraszam do kontaktu: info@noclegi.pl

- informacje o pokojach

Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Pokój 2-osobowy z prysznicem z balkonem (możliwa dostawka) Pokój 2-osobowy z prysznicem z balkonem (możliwa dostawka)
może pomieścić maksymalnie 3 osoby
Apartament 2-osobowy z prysznicem z balkonem (możliwa dostawka) Apartament 2-osobowy z prysznicem z balkonem (możliwa dostawka)
może pomieścić maksymalnie 4 osoby
Pokój 2-osobowy z prysznicem z balkonem (możliwa dostawka) Pokój 2-osobowy z prysznicem z balkonem (możliwa dostawka)
może pomieścić maksymalnie 3 osoby
Pokój 4-osobowy Superior z aneksem kuchennym (możliwa dostawka) Pokój 4-osobowy Superior z aneksem kuchennym (możliwa dostawka)
może pomieścić maksymalnie 6 osób
Apartament 2-osobowy z prysznicem z klimatyzacją (możliwa dostawka) Apartament 2-osobowy z prysznicem z klimatyzacją (możliwa dostawka)
może pomieścić maksymalnie 3 osoby
Pokój 2-osobowy z prysznicem z klimatyzacją (możliwa dostawka) Pokój 2-osobowy z prysznicem z klimatyzacją (możliwa dostawka)
może pomieścić maksymalnie 4 osoby
Apartament 2-osobowy Superior z prysznicem (możliwa dostawka) Apartament 2-osobowy Superior z prysznicem (możliwa dostawka)
może pomieścić maksymalnie 4 osoby
Zameldowanie
od 14:00 godz.
Wymeldowanie
do 10:00
Języki używane w obiekcie
Czeski
Akceptowana waluta
CZK (Kč) , EUR (€)
Akceptowane rodzaje kart
  • MasterCard MasterCard
  • VISA VISA
  • Maestro Maestro
Zasady rezerwacji w obiekcie noclegowym
Dodatkowe warunki handlowe 1. Ceny oraz usługi Orientacyjne ceny zakwaterowania oraz ewentualnych dodatkowych usług znajdują się w materiałach prezentacyjnych obiektu (strony internetowe, ulotki, itp.).Klienta obowiązuje cena, która widnieje w potwierdzeniu rezerwacji.Zakres wykupionych usług oraz ich ceny zawarte są w potwierdzeniu rezerwacji. Właściciel/Operator obiektu ma prawo do wprowadzenia zmian wynikających z przyczyn niezależnych (np. siła wyższa). 2. Anulacja z woli klienta Klient ma prawo anulować rezerwację w dowolnym momencie przed przyjazdem. Anulacja pobytu wymagana jest w elektronicznej formie pisemnej (e-mail), przesłanej na adres vlastik.fiser@seznam.cz. Rozstrzygające dla określenia daty anulacji rezerwacji są data oraz godzina przesłania e-maila. W przypadku rezerwacji grupowych zasady anulacji mogą być rozpatrywane indywidualnie. Właściciel/Operator obiektu nie pobierze opłaty za anulację rezerwacji w przypadku: śmierci w rodzinie klienta, hospitalizacji klienta lub członka rodziny, poważnych problemów zdrowotnych klienta, powołania klienta do wojska, klęski żywiołowej. Wszystkie wyżej wymienione okoliczności wymagają przesłania dowodu zaistniałej sytuacji w ciągu 3 dni od zajścia. 3. Data ważności Niniejszy Regulamin i Polityka Anulacyjna są nieodłączną częścią rezerwacji oraz potwierdzenia zakwaterowania.