×

Hotel Bedřichov Špindlerův Mlýn

Cena na podstawie najlepszych ofert z następnych 90 dni.

Najlepsza oferta

Najlepsza cena standardowa na następne 90 dni: 203  /os/noc, ze śniadaniem, 3. - 4. maj

Opis obiektu noclegowego

Pokoje, usługi 89 komfortowo urządzone pokoje znajdują sie w ofercie Hotel Bedřichov Špindlerův Mlýn dla gości poszukujących noclegu w Szpindlerowy Młyn. Hotel każdego dnia oferuje świeżo przygotowane lokalne posiłki w restauracji. Możesz znaleźć dokładną listę usług dostarczanych przez Hotel Bedřichov Špindlerův Mlýn (zawierają również te wymagające dopłaty) i dokładne wyposażenie pokoi w informatorze poniżej, oraz w informatorze konkretnego pokoju.

Zakwaterowanie Hotel jest usytułowany 5 km od Harrachovy kameny, 1.6 km od Webkamera Hromovka (Krkonoše), 600 meters od Webkamera - Hotel Olympie - Svatý Petr, 1.1 km od Ski areál Špindlerův Mlýn - Svatý Petr, 4.4 km od Webkamera - Vrbatova bouda, 1.3 km od Ski areál Medvědín - Horní Mísečky, 4.4 km od Mohyla Hanče a Vrbaty, 4.4 km od Webkamera - Vítkovice, 2 km od Medvědín, 600 meters od Hotel Olympie, 3.6 km od Naučná stezka Správy KRNAP - Čertův důl, 4.6 km od Ptačí kámen, 2.7 km od Kozí hřbety, 4.9 km od Malý Šišák, 1.6 km od Webkamera Špindlerův Mlýn (Krkonoše), 3.2 km od Penzion U KOTLE, 2.2 km od Webkamera Svatý Petr - Stoh, 600 meters od Aquapark Špindlerův Mlýn, 2.2 km od Webkamera Horní Mísečky (Krkonoše), 1.1 km od Webkamera - Špindlerův Mlýn.

Wyżywienie Oczekujące na Ciebie bogate i smaczne śniadanie w hotelu jest wliczone w cenie rezerwacji. Dokonując rezerwacji, możesz zarządać innego typu wyżywienia: śniadanie, śniadania i obiadokolacje i pełne wyżywienie.

Płatność Następujące formy są dostępne aby opłacić rezerwację: karta, gotówka i przelew. Hotel Bedřichov Špindlerův Mlýn wymaga 100% zaliczkowej płatności po zakończeniu Twojej rezerwacji.

Przyjazd, godziny otwarcia Najwcześniejsza godzina zameldowania 14:00, najpóźniejsza godzina wymeldowania 10:00. Czeski jest/są językiem(językami) znanym(i) personelowi.

Bedřichov 62, 54351 Szpindlerowy Młyn (Czechy)

Nazywam się Agnieszka, dziękuję, że jesteś na Nocowanie & Noclegi! Wybierz termin wyjazdu, następnie kliknij przycisk "Rezerwacja" , to zajmie tylko 2 minuty.

Jeśli potrzebujesz pomocy, zapraszam do kontaktu: info@noclegi.pl

- informacje o pokojach

Pokój 2-osobowy z prysznicem Pokój 2-osobowy z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 2 osoby
  • 14 m2
  • WIFI
szczegóły

Pokój może pomieścić 2 osoby.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 3-osobowy z prysznicem Pokój 3-osobowy z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 3 osoby

Pokój może pomieścić 3 osoby.

  • 2 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 1-osobowy z prysznicem Pokój 1-osobowy z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 1 osoba
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły

Pokój może pomieścić 1 osoba.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 4-osobowy z prysznicem Pokój 4-osobowy z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 4 osoby

Pokój może pomieścić 4 osoby.

  • 2 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
8.7
Dobry
(na podstawie 4 opinii)
  • Personel:
    7.5
  • Komfort:
    9.5
  • Usługi:
    9.5
  • Restauracja:
    8
  • Dostępność:
    9
Ocena 7.2
Gość nie napisał swojej opinii.
- starsza para
5 lat temu
Ocena 9.2
"Krasny pokoj,super bazen,jidlo dobre ale maly vyber,zadne zakusky,obsluha baru neobsluhuje.jinak spokojenost ,doporucuji,vhodne pro rodiny s detmi."
Tłumaczenie
- rodzina z małym dzieckiem
5 lat temu
Ocena 8.4
"Hotel je velice dobře vybaven, pokoje jsou dostačující, welness je výborně zařízené a velice chválím jeho obsluhu a maséry - byly jsme maximálně spokojeni. Škoda, že to nemohu říct o obsluze v jídelně a v restauraci - tady opravdu chválit nemohu, jeden večer jsme z restaurace museli odejít, protože nás na půl hodiny nebyl schopen nikdo obsloužit, přestože jsem se připomínali a v restauraci bylo max. 10 lidí. Taky by bylo dobré upozornit klienty již před nástupem, že v neděli je provoz restaurace omezen."
Tłumaczenie
- grupa przyjaciół
6 lat temu
Parkowanie, podróż
  • Parkowanie: Parking w pobliżu

    Parking dla autobusów i ciężarówek

Wypoczynek, rekreacja
  • Odpoczynek: Turystyczne możliwości (w pobliżu), Łowienie ryb (w pobliżu), Nightclub (w odległości 1500 m), Tenis stołowy (w pobliżu), Wypożyczalnia rowerów (w pobliżu), Bilard (w pobliżu), Bowling (w pobliżu), Squash (w pobliżu), Fitnes (w pobliżu)

    Pływanie w pobliżu na łonie natury, Dyskoteka w pobliżu, Droga rowerowa w pobliżu, Kryty kort tenisowy w pobliżu, Zewnętrzny kort tenisowy, Sala gimnastyczna / hala sportowa, Gry planszowe, Wypożyczalnia sprzętu sportowego, Wypożyczalnia sprzętu narciarskiego, Symulator golfa, Organizowanie wydarzeń kulturalnych i sportowych, Aquapark

Wellness, relaks
  • Wellness, relaks
  • Komora parowa
  • Sauna
  • Masaż
  • Basen
  • Basen dla dzieci
Charakterystyka miejsca
  • Sala Konferencyjna, Ogród, Przechowalnia rowerów, Winda, Przechowalnia bagażu, Serwis, Miejsce dostosowane do niepełnosprawnych gości, Zwierzęta mile widziane, Bar

    Specjalne menu dietetyczne/bezglutenowe, Dworzec kolejowy w pobliżu, Zbieranie grzybów, Przystanek autobusowy w pobliżu, Przechowywalnia sprzętu narciarskiego, Wyciąg narciarski w pobliżu, Personel obcojęzyczny, Taras, Kantor wymiany walut w pobliżu, Sala wykładowa, Centrum handlowe w pobliżu, Miejsca dla palących, Strefa dla niepalących

Wyżywienie
  • Usługa cateringowa typu "A", Usługa cateringowa typu "B", Usługa cateringowa typu "C", Usługa cateringowa typu "D", Usługa cateringowa typu "E"

    Wyżywienie: Restauracja w obiekcie

Wellnes rodzaje
  • Hotel - Bubble bath

usługi dla dzieci
  • Plac zabaw dla dzieci, Kącik zabaw dla dzieci

    Zakwaterowanie do lat 2 bezpłatnie!

Zameldowanie
od 14:00 godz.
Wymeldowanie
do 10:00
Języki używane w obiekcie
Czeski
Akceptowana waluta
CZK (Kč)
Akceptowane rodzaje kart
  • MasterCard MasterCard
  • VISA VISA
  • Maestro Maestro
Podatek turystyczny
Nie jest zawarty w cenie, obowiązuje dla osób od 18 roku życia, wysokość opłaty wynosi: 30 Kč za osobę za noc (5 zł za osobę za noc)
Zwierzak
Pies, dozwolone bez limitu wagi,
400 Kč/noc/zwierzę
Zasady rezerwacji w obiekcie noclegowym
WARUNKI HANDLOWE VLRZ (WPU)w zakresie usług związanych z zakwaterowaniem, wyżywieniem i innychVojenská lázeňská a rekreační zařízení (Wojskowe Placówki Uzdrowiskowe)Magnitogorská 12, 101 00 Praha 10IČ: 00000582Organizacja jest zapisana w Referacie Działalności Gospodarczej Urzędu Miasta Praga 10 The price does not include mandatory Christmas Eve fee (night from 24.12. to 25.12.) and New Years Eve fee (night from 31.12. to 1.1.).Will be added to your reservation!Art. 1 Przedmiot warunków handlowych1.1. Przedmiotem poniższych warunków handlowych (dalej jako „Warunki“) są usługi związane z zakwaterowaniem, wyżywieniem i innymi wcześniej zamówionymi usługami z oferty Wojskowych Placówek Uzdrowiskowych (dalej jako „Placówki“) w zakresie zgodnym z zamówieniem klienta (patrz art. 2.1.2.).1.2. Placówki powinny świadczyć usługi w ustalonym zakresie i jakości oraz bez zbędnej zwłoki informować o ewentualnej zmianie oferowanych usług. Zmiany i rozbieżności poszczególnych usług od uzgodnionego zakresu, włącznie z przedwczesnym ukończeniem świadczenia tych usług, są dopuszczalne szczególnie z powodu działania siły wyższej, tzn. z powodu, któremu nie można było zapobiec nawet przy dołożeniu wszelkich możliwych starań. Dotyczy to także decyzji organu prowadzącego o zmianie wykorzystania miejsca zakwaterowania w ramach głównej lub innej działalności placówki oraz powstanie stanu krytycznego zgodnie z ustawą O zarządzaniu kryzysowym nr 240/2000 Dz. U.Art. 2. Strony umowy2.1. Stronami umowy są:2.1.1. Wojskowe Placówki Uzdrowiskowe (dalej jako "WPU"),2.1.2. osoby fizyczne i prawne (dalej jako "Klient").Art. 3. Powstanie stosunku prawnego3.1. Stosunek prawny powstaje pomiędzy stronami umowy poprzez zamówienie usług przez Klienta i potwierdzenie zamówienia przez Placówkę.Art. 4. Ceny za usługi4.1. Ceny za usługi są umowne i umieszczone w obowiązującym cenniku.4.2. Na podstawie zamówienia Klient na prośbę placówki ma obowiązek zapłacić zaliczkę w wysokości 50-100% z pełnej kwoty zamówionych usług przed rozpoczęciem pobytu.Art. 5. Zmiany zamówionych usług5.1. Klient ma prawo zrezygnować z zamówionych usług w formie pisemnej pod warunkiem, że uiści odstępne na rzecz placówki (dalej jako „Opłata Anulacyjna“), którego wysokość zależy od okresu, w którym zrezygnowano z zamówionych usług:5.1.1. 30 i więcej dni przed przyjazdem Klienta: bez Opłaty Anulacyjnej,5.1.2. 29 do 15 dni przed przyjazdem Klienta: 30% z pełnej ceny zakwaterowania, 5.1.3. 14 do 8 dni przed przyjazdem Klienta: 50% z pełnej ceny zakwaterowania, 5.1.4. 7 do 1 dnia przed przyjazdem Klienta: 60% z pełnej ceny zakwaterowania,5.1.5. w dzień ustalony jako dzień przyjazdu Klienta i rozpoczęcie pobytu: 100% z pełnej ceny zakwaterowania i ceny wyżywienia za pierwszy i drugi dzień pobytu. 5.2. Strony umowy mogą pisemnie ustalić odstąpienie od Opłaty Anulacyjnej (śmierć, udokumentowana hospitalizacja). 5.3. Przy wcześniejszym wyjeździe Klienta naliczona jest Opłata Anulacyjna w wysokości 100% z pozostałej ceny pobytu.5.4. Za niewykorzystane zamówione usługi czy zmianę zamówionych usług w trakcie pobytu (zakwaterowanie, wyżywienie) nie przysługuje rekompensata finansowa.5.5. Postanowienia art. 5 są adekwatne także przy anulacji zamówionych usług z powodu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.Art. 6. Warunki zakwaterowania6.1. Klient ma obowiązek przestrzegania warunków zakwaterowania Placówki. 6.2. W przypadku nieprzestrzegania warunków zakwaterowania, w wyniku czego powstanie szkoda po stronie Klienta, Placówka za nią nie odpowiada, o ile obowiązujące przepisy prawa nie stanowią inaczej.Art. 7. Reklamacja 7.1. Klient ma prawo do reklamacji usług, w sytuacji kiedy odkryje nieprawidłowości związane ze świadczeniem usług przez Placówki.7.2. Usługi reklamowane są zgodnie z Warunkami reklamacji WPU, które to dostępne są w Placówce lub na stronie internetowej www.volareza.cz.7.3. W przypadku, gdy pomiędzy Klientem (konsumentem) i Placówką dojdzie do powstania sporu konsumenckiego, którego nie uda się rozwiązać poprzez wzajemne porozumienie, klient może postulować o pozasądowe rozstrzygnięcie sporu do odpowiedniego podmiotu pozasądowego rozstrzygania sporów, którym jest Czeska Inspekcja Handlowa, Inspektorat Główny – Dział ADR (Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR) Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, www.adr.coi.cz. Art. 8. Postanowienia końcowe 8.1. Powyższe Warunki nabierają ważności z dniem 1.05.2016. InfoRmation on personal data processingThe company Vojenská lázeňská a rekreační zařízení withregistered offfice in Magnitogorská 1494/12, 101 00 Praha 10 – Vršovice, identificationNo.: 00000582, tax identification No.: CZ00000582, registered with the TradeLicensing Office of the Prague 10 Municipal District Authority (hereinafterreferred to as „the Controller“), as personal data controller, hereby providesinformation on the methods and extent of personal data processing by the saidcompany, including the scope of data subjects‘ rights related to the processingof their personal data. Data processingby the Controller is being carried out as follows:Purpose of data processing:Keepingpersonal data records of clients – guests staying temporarily in a VLRZaccommodation facility within the framework of hotel and wellness stays.Legality of data processing:Entering into a contractual relationship(accommodation contract) with the objective of meeting the client’s interest ina stay as mentioned above.Meetingthe obligation of the accommodation provider to keep a guest register and recordsbook of guests in accordance with the Act. No. 565/1990 Coll., on Local Fees, and the ActNo. 326/1999 Coll., on the Residence of Foreign Nationals in the Territory ofthe Czech Republic and Amending of Certain Acts. The Controllerprocesses the following personal data categories: Name,surname, academic degree, place of residence, number of identity document (identitycard or passport).Personal dataprocessing by the Controller is carried out for the period of: 6 years. Methods ofprocessing: Automateddecision-making: No Profiling:NoIn case of a request for paying the service requiredusing the financial means of the Cultural and Social Needs Fund (CSNF), thepersonal data shall be provided, to the extent as specified in an order issuedby the CSNF administrator, also to partial CSNF funds administrators who haveplaced the order in question, and the service is subsequently invoiced by VLRZto the said administrators. Informationabout personal data processing: Personal data processing by the Controller shall becarried out in compliance with the legislation of the Czech Republic and the Regulation (EU) 2016/679 ofthe European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protectionof natural persons with regard to the processing of personal data and on thefree movement of such data and on repealing Directive 95/46/ES (hereinafter „GDPR“).Rights of datasubjects:- right torequest from the Controller access to personal data related to the datasubject, their rectification, erasure or restriction of processing, · - right tolodge a complaint with the supervisory authority. You can exercise your rightsby delivering your request to the address of the Controller (via e-mail: podatelna@vlrz.cz, or using the data box:q6fwimp.)