×

FAIRHOTEL Brno

  • W celu podania dokładnych cen prosimy podaj dokładną datę wyjazdu!
  • Ze śniadaniem
Cena na podstawie najlepszych ofert z następnych 90 dni.

Najlepsza oferta

Najlepsza cena standardowa na następne 90 dni: 247  /os/noc, ze śniadaniem, 29. - 30. mar

Opis obiektu noclegowego

Idealny dla rodzin z dziećmi

Pokoje, usługi FAIRHOTEL Brno oferuje 28 dobrze wyposażone pokoje dla osób poszukujących noclegu w Brno. Hotel posiada własną restaurację, w której możesz również spróbować doskonałych lokalnych posiłków. Jeżeli potrzebujesz zostawić samochód na parkingu, możesz go zostawić w hotelu za dodatkową opłatą. Nawet podczas najgorętszych letnich dni temperatura jest przyjemna, dzięki klimatyzacji, która jest na wyposażeniu niektórych pokoi (możesz się upewnić w arkuszu informacyjnym czy pokój posiada klimatyzację). Dokładna lista usług dostępnych w FAIRHOTEL Brno (zawierają również te wymagające dopłaty) i dokładne wyposażenie pokoi w informatorze poniżej, oraz w informatorze konkretnego pokoju.

Zakwaterowanie Hotel jest zlokalizowany 3.5 km od Koupaliště Zábrdovice, 2.7 km od Café restaurant Tivoli, 500 meters od La Peda Pizzeria, 2.2 km od U Nudle, 3.5 km od Restaurace Vranovská, 2.3 km od Hospoda Stodola, 2.3 km od Park Lane Cafe, 500 meters od Indická restaurace Satyam, 2 km od Čestné pohřebiště na Ústředním hřbitově, 3.8 km od Paladeo Restaurante, 700 meters od Rustical, 2.8 km od Restaurace Leonardo, 3.8 km od Koupaliště Brno, 4.2 km od U Bernyho, 1.7 km od Konference Travelevolution, 2.3 km od Zemanova kavárna, 4.5 km od Betlém, 2.7 km od Webkamera - Brno, 700 meters od Webkamera - Brno, 4.9 km od Kanas.

Wyżywienie Wyświetlone ceny pokojów podane są bez wyżywienia. Jeżeli wolisz inny rodzaj wyżywienia, możesz wybrać śniadanie podczas rezerwacji.

Płatność Kiedy płacisz za swój pokój, możesz wybrać z następujących metod płatności: karta, gotówka i przelew.

Przyjazd, godziny otwarcia Najwcześniej możesz przybyć o 15:00, najpóźniej musisz opuścić pokój do 12:00. Personel mówi po czesku.

Rybářská 202/19, 60300 Brno (Czechy)

Nazywam się Agnieszka, dziękuję, że jesteś na Nocowanie & Noclegi! Wybierz termin wyjazdu, następnie kliknij przycisk "Rezerwacja" , to zajmie tylko 2 minuty.

Jeśli potrzebujesz pomocy, zapraszam do kontaktu: info@noclegi.pl

- informacje o pokojach

Pokój 2-osobowy z prysznicem z klimatyzacją Pokój 2-osobowy z prysznicem z klimatyzacją
może pomieścić maksymalnie 2 osoby
  • 24 m2
  • Klimatyzacja
  • WIFI
  • Minibar w pokoju
szczegóły

Pokój może pomieścić 2 osoby.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 2-osobowy Junior z prysznicem (możliwa dostawka) Pokój 2-osobowy Junior z prysznicem (możliwa dostawka)
może pomieścić maksymalnie 3 osoby
  • 34 m2 duży
  • Klimatyzacja
  • WIFI
  • Minibar w pokoju
szczegóły

Pokój może pomieścić 3 osoby.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Apartament 2-osobowy z prysznicem z klimatyzacją (możliwa dostawka) Apartament 2-osobowy z prysznicem z klimatyzacją (możliwa dostawka)
może pomieścić maksymalnie 4 osoby
  • 40 m2 bardzo duży
  • Klimatyzacja
  • WIFI
  • Minibar w pokoju
szczegóły

Pokój może pomieścić 4 osoby.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 1-osobowy z prysznicem z klimatyzacją Pokój 1-osobowy z prysznicem z klimatyzacją
może pomieścić maksymalnie 1 osoba
  • 20 m2
  • Klimatyzacja
  • WIFI
  • Minibar w pokoju
szczegóły

Pokój może pomieścić 1 osoba.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 2-osobowy Junior z prysznicem Pokój 2-osobowy Junior z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 2 osoby
  • 34 m2 duży
  • Klimatyzacja
  • WIFI
  • Minibar w pokoju
szczegóły

Pokój może pomieścić 2 osoby.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
10
Doskonały
(na podstawie 1 opinii)
100%
  • Personel:
    10
  • Czystość:
    10
  • Cena/Wartość:
    10
  • Komfort:
    10
  • Usługi:
    10
  • Restauracja:
    10
  • Dostępność:
    10
Ocena 10
Gość nie napisał swojej opinii.
Grupa przyjaciół
na podstawie 2 dni
3 lata temu
Sokolov
Parkowanie, podróż
  • Własny parking

Wypoczynek, rekreacja
  • Piwiarnia, Droga rowerowa w pobliżu

Wellness, relaks
  • Wellness, relaks
  • Komora parowa
  • Sauna
Charakterystyka miejsca
  • Sala Konferencyjna, Kawiarnia, Winda, Ogród na dachu, Serwis, Miejsce dostosowane do niepełnosprawnych gości, Zwierzęta mile widziane, Bar

    Dworzec kolejowy w pobliżu, Przystanek tramwajowy w pobliżu, Lotnisko w pobliżu, Przystanek autobusowy w pobliżu, Sala wykładowa, Serwis informacyjny, Strefa dla niepalących, Taxi

Wyżywienie
  • Usługa cateringowa typu "B", Usługa cateringowa typu "A"

    Wyżywienie: Restauracja w obiekcie

Zameldowanie
od 15:00 godz.
Wymeldowanie
do 12:00
Języki używane w obiekcie
Czeski
Akceptowana waluta
CZK (Kč)
Akceptowane rodzaje kart
  • MasterCard MasterCard
  • VISA VISA
  • Amex Amex
  • Maestro Maestro
Zasady rezerwacji w obiekcie noclegowym
Dodatkowe warunki handlowe 1. Ceny oraz usługi Orientacyjne ceny zakwaterowania oraz ewentualnych dodatkowych usług znajdują się w materiałach prezentacyjnych obiektu (strony internetowe, ulotki, itp.).Klienta obowiązuje cena, która widnieje w potwierdzeniu rezerwacji.Zakres wykupionych usług oraz ich ceny zawarte są w potwierdzeniu rezerwacji. Właściciel/Operator obiektu ma prawo do wprowadzenia zmian wynikających z przyczyn niezależnych (np. siła wyższa). 2. Anulacja z woli klienta Klient ma prawo anulować rezerwację w dowolnym momencie przed przyjazdem. Anulacja pobytu wymagana jest w elektronicznej formie pisemnej (e-mail), przesłanej na adres hotel@fairhotel.cz. Rozstrzygające dla określenia daty anulacji rezerwacji są data oraz godzina przesłania e-maila. W przypadku rezerwacji grupowych zasady anulacji mogą być rozpatrywane indywidualnie. Właściciel/Operator obiektu nie pobierze opłaty za anulację rezerwacji w przypadku: śmierci w rodzinie klienta, hospitalizacji klienta lub członka rodziny, poważnych problemów zdrowotnych klienta, powołania klienta do wojska, klęski żywiołowej. Wszystkie wyżej wymienione okoliczności wymagają przesłania dowodu zaistniałej sytuacji w ciągu 3 dni od zajścia. 3. Data ważności Niniejszy Regulamin i Polityka Anulacyjna są nieodłączną częścią rezerwacji oraz potwierdzenia zakwaterowania.