×

Apartamenty i Pokoje Zbójeckie Zacisze Zakopane

• Oczekiwany czas odpowiedzi to jeden dzień roboczy.
  • Darmowy WIFI
  • Możliwość bezpłatnego parkowania
  • Zniżka na kąpielisko: 30%, zameldowanie od 13:00 godziny bez dodatkowych opłat, wymeldowanie do 11:00 godziny bez dodatkowych opłat , herbata
  • Obiekt przyjazny dla dzieci (do 3 lat bezpłatnie)
  • Kot, pies dozwolone (20 zł / noc)
  • Liczba pokoi: 9 szt
  • Ilość miejsc: 35 os
  • Języki używane w obiekcie: Polski

Opis obiektu noclegowego

Zbójeckie Zacisze to połączenia elegancji z elementami regionalnego folkloru. Położona jest w malowniczej miejscowości na południowym stoku Butorowego Wierchu na przeciwko łańcucha Tatr Zachodnich. Jeżeli szukacie miejsca cichego z przepięknym widokiem to dobrze trafiliście. Zbójnicka atmosfera, przepiękna panorama tatr rozpościerająca się z każdego okna obiektu oraz świeże górskie powietrze sprawią że to będzie niezapomniany pobyt. Ze względu na atrakcje znajdujące się w bezpośrednim sąsiedztwie tj. dolina chochołowska,dolina kościeliska,wyciąg narciarski Witów Ski,Dolina Pięciu Stawów jest to również idealne miejsce dla osób które aktywnie spędzają czas wolny.

Mamy do zaoferowania pokoje wykonanie w drewnie, w pięknie usytuowanym i zacisznym miejscu, w otoczeniu lasu i rzeki z dala od głównej drogi, z dobrym dojazdem; blisko szlaków, tras rowerowych Do dyspozycji gości oddajemy pokoje 2, 3, 4 osobowe typu studio każdy z pokoi wyposażony jest w łazienkę .Dodatkowo na obszarze całego obiektu dostępne jest WI-FI Dom położony 2km od wyciągów narciarskich, ( m.in.Witów-ski) , restauracji, wypożyczalni sprzętu narciarskiego Na życzenie gości podajemy obiady i śniadania domowe.Nasze miejsce stanowi bardzo dobra bazę wypadową w góry, szczególnie w Tatry Zachodnie lub na Slowackie Tatry.Obok obiektu przebiega szlak na Gubałówkę, prowadząca przez piękne tereny widokowe.Duża atrakcją jest także położona w Witowie najdłuższa w Tatrach Dolina Chochołowska, oraz polożona niedaleko Dolina Kościeliska.

Goszcząc w naszym obiekcie oferujemy Państwu zniżki do 40 % na terenie Podhala.

ulica Witów 268b, 34-512 Zakopane (Polska)
8.2
  • Dostępność:
    6.6
Ocena 4.7
"Bardzo miła i pomocna gospodyni. Dobre śniadania."
"Z właścicielem kontakt utrudniony wieczorem, dlatego straciliśmy godzinę zanim dotarliśmy na miejsce. Wystarczyłaby informacja w adresie typu; Witów /Płazówka/ i już nie trzeba by było nikogo niepokoić późnym wieczorem."
Grupa przyjaciół
na podstawie 3 dni
(2 miesięcy temu)
Koszęcin
Ocena 4.8
"zarezerwowałam pokój dojechaliśmy po trudach na miejsce byliśmy przed 14 okazało się ze nasz pokój nie jest posprzątany bo pani tyle co wstała po imprezie i nie miała czasu tego zrobić więc powiedziałam ze jedziemy do zakopanego i potem wrócimy po powrocie była niemiła rozmowa z właścicielką która zapytała się czy nikt do nas nie dzwonił bo nie ma dla nas pokoju tym bardziej ze rozmawialiśmy z panem odnośnie dojazdu do pensjonatu i nic nie wspomniał"
Rodzina z większym dzieckiem
na podstawie 3 dni
(3 miesięcy temu)
Polska
Ocena 10
"niesamowite widoki z pokoju"
Rodzina z większym dzieckiem
na podstawie 5 dni
(4 miesięcy temu)
Polska
Parkowanie, podróż
  • Własny parking (ilość miejsc na parkingu 10 szt.)

Internet
  • WIFI, Internet

Wellness, relaks
  • Cichy pokój
Charakterystyka miejsca
  • Ogród

Wyżywienie
  • Możliwość gotowania (np. grillowania) na zewnątrz: Możliwość skorzystania z grilla (węgiel płatny dodatkowo), Dostępny kominek (drewno do kominka jest dodatkowo płatne)

Wyżywienie: Najbliższa restauracja w okolicy (w odległości 1 km), Najbliższy sklep (w odległości 2 km)

usługi dla dzieci
  • Możliwość podgrzania pokarmu dla niemowląt, Zabawki dla dzieci, Pokój do zabaw dla dzieci, Kącik zabaw dla dzieci, Łóżeczko dla dziecka