×

Alpský hotel Špindlerův Mlýn

Cena na podstawie najlepszych ofert z następnych 90 dni.

Najlepsza oferta

Najlepsza cena standardowa na następne 90 dni: 139  /os/noc, ze śniadaniem, 12. - 13. maj

Opis obiektu noclegowego

Pokoje, usługi Goście Alpský hotel Špindlerův Mlýn mogą zatrzymać się w 20 w komfortowych pokojach w Szpindlerowy Młyn. Jeśli masz ochotę coś zjeść, możesz skosztować pysznych dań kuchni lokalnej w restauracji hotelu. Hotel udostępnia parking za dodatkową opłatą. Aby dowiedzieć się więcej nt. dokładnego zakresu usług Alpský hotel Špindlerův Mlýn (zawierają również te wymagające dopłaty) i dokładne wyposażenie pokoi w informatorze poniżej, oraz w informatorze konkretnego pokoju.

Zakwaterowanie Hotel jest zlokalizowany 1.2 km od Hotel Olympie, 900 meters od Ski areál Špindlerův Mlýn - Svatý Petr, 600 meters od Webkamera Svatý Petr - Stoh, 2.7 km od Vodní nádrž Labská, 900 meters od Webkamera - Špindlerův Mlýn, 1.2 km od Aquapark Špindlerův Mlýn, 300 meters od Webkamera Svatý Petr (Krkonoše), 4.6 km od Malý Šišák, 300 meters od Webkamera Špindlerův Mlýn (Krkonoše), 3.6 km od Webkamera - Horní Mísečky, 1.5 km od Kozí hřbety, 300 meters od Webkamera Hromovka (Krkonoše), 3.8 km od Webkamera Horní Mísečky (Krkonoše), 4.8 km od Penzion U KOTLE, 2.8 km od Naučná stezka Správy KRNAP - Čertův důl, 1.2 km od Webkamera - Hotel Olympie - Svatý Petr, 3.6 km od Medvědín, 2.5 km od Ski areál Medvědín - Horní Mísečky.

Wyżywienie Oczekujące na Ciebie bogate i smaczne śniadanie w hotelu jest wliczone w cenie rezerwacji. Hotel oferuje również śniadanie z obiadokolacją dla swoich gości - jeżeli preferujesz ten typ wyżywienia, będziesz mieć możliwość zaznaczyć to w rezerwacji.

Płatność Możesz wybrać jedną z następujących metod aby zapłacić za Twój pokój: gotówka, karta i przelew. Alpský hotel Špindlerův Mlýn wymaga 100% w formie zaliczki aby zagwarantować rezerwację.

Przyjazd, godziny otwarcia Najwcześniejsza godzina na zameldowanie w hotelu to 14:00, najpóźniej możesz się wymeldować o 10:00. Personel może komunikować się z tobą po czesku.

Svatopetrská 45, 54351 Szpindlerowy Młyn (Czechy)

Nazywam się Agnieszka, dziękuję, że jesteś na Nocowanie & Noclegi! Wybierz termin wyjazdu, następnie kliknij przycisk "Rezerwacja" , to zajmie tylko 2 minuty.

Jeśli potrzebujesz pomocy, zapraszam do kontaktu: info@noclegi.pl

- informacje o pokojach

Pokój 2-osobowy typu Twin z prysznicem Pokój 2-osobowy typu Twin z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 2 osoby
  • 15 m2
  • WIFI
szczegóły

Pokój może pomieścić 2 osoby.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 2-osobowy z prysznicem Pokój 2-osobowy z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 2 osoby
  • 12 m2
  • WIFI
szczegóły

Pokój może pomieścić 2 osoby.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 3-osobowy z prysznicem Pokój 3-osobowy z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 3 osoby
  • 16 m2
  • WIFI
szczegóły

Pokój może pomieścić 3 osoby.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 3-osobowy z prysznicem Pokój 3-osobowy z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 3 osoby
  • 16 m2
  • WIFI
szczegóły

Pokój może pomieścić 3 osoby.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Apartament 4-osobowy z prysznicem (możliwa dostawka) Apartament 4-osobowy z prysznicem (możliwa dostawka)
może pomieścić maksymalnie 5 osób
  • 24 m2
  • WIFI
szczegóły

Pokój może pomieścić 5 osób.

  • 2 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
8.5
Dobry
(na podstawie 3 opinii)
  • Personel:
    8.7
  • Komfort:
    7.3
  • Usługi:
    8
  • Restauracja:
    8.7
  • Dostępność:
    10
Ocena 7.6
"Hotelu by prospěla rekonstrukce k novému, Hotel zřejmě za posledních 30 let neinvestoval do interiéru"
Tłumaczenie
- rodzina z małym dzieckiem
7 lat temu
Ocena 8.8
"Při příjezdu do hotelu nás překvapila velice nepříjemná recepční,ostatní personál hotelu byl velice příjemný a ochotný.V hotelu se nám líbilo,jídlo velice chutné,vyhovovala i nabídka.Nabízený velnes byl chudý,málo prostoru"
Tłumaczenie
- starsza para
7 lat temu
Ocena 9.2
"Do tohoto hotelu jsem chodil už v mém mládí, byl jsem rád, že neztratil kouzlo horského hotelu. Kuchyň nám chutnala, snídaně i večeře výborné. Opékání buřtů také navodilo domáckou atmosféru. Posezení před hotelem s krásnou vyhlídkou na hřebeny také potěší. Obsluha výborná, všímavá a milá. Vždy potěší, když se personál dovede usmívat."
Tłumaczenie
- starsza para
7 lat temu
Parkowanie, podróż
  • Parking dla autobusów i ciężarówek

    Parkowanie: Własny parking

Wypoczynek, rekreacja
  • Kryta pływalnia w pobliżu, Dyskoteka w pobliżu, Droga rowerowa w pobliżu, Gry planszowe, Dart, Wypożyczalnia sprzętu narciarskiego w pobliżu, Aquapark - w pobliżu

    Odpoczynek: Turystyczne możliwości (w pobliżu), Nightclub (w odległości 800 m), Wypożyczalnia rowerów w pobliżu obiektu (w odległości 800 m), Bilard (w pobliżu), Minigolf (w odległości 800 m), Squash (w odległości 800 m), Fitnes (w odległości 300 m)

Wellness, relaks
  • Wellness, relaks
  • Masaż
  • Sauna
Charakterystyka miejsca
  • Winiarnia, Specjalne menu dietetyczne/bezglutenowe, Kawiarnia w pobliżu, Cukiernia w pobliżu, Zbieranie grzybów, Przystanek autobusowy w pobliżu, Przechowywalnia sprzętu narciarskiego, Zewnętrzny kort tenisowy w pobliżu, Wyciąg narciarski w pobliżu, Personel obcojęzyczny, Taras, Serwis informacyjny, Express check-in, Strefa dla niepalących, Taxi, Bar w pobliżu

    Przechowalnia rowerów, Ogród, Serwis, Zwierzęta mile widziane

Wyżywienie
  • Restauracja w obiekcie

Wellnes rodzaje
  • Solarium w pobliżu

usługi dla dzieci
  • Plac zabaw dla dzieci, Kącik zabaw dla dzieci

    Zakwaterowanie do lat 3 bezpłatnie!

Zameldowanie
od 14:00 godz.
Wymeldowanie
do 10:00
Języki używane w obiekcie
Czeski
Akceptowana waluta
CZK (Kč) , EUR (€)
Akceptowane rodzaje kart
  • MasterCard MasterCard
  • VISA VISA
  • Maestro Maestro
Zasady rezerwacji w obiekcie noclegowym
Additional terms and conditionsPrices and servicesThe indicative prices of accommodation and any other services are listed in the presentation materials of the accommodation provider (website, brochures, etc.).However, the price that is stated in the accommodation voucher (hereinafter referred to as the voucher) is binding for the customer.The scope of contractually agreed services and prices is binding for their breakdown in the voucher. The accommodation provider is entitled to change the agreed conditions of the stay in cases beyond its control (e.g. force majeure).Cancellation of the stay by the customerThe customer is entitled to cancel the order at any time before arrival. Cancellation of the stay requires a written electronic form (email with delivery) to sales@hotelklik.cz. The date and time of sending the email is decisive for determining the cancellation period.For larger groups, individual cancellation fees may be negotiated.After the expiry of the free cancellation period, the accommodation provider will not charge the customer the aforementioned cancellation fees if he/she was unable to use the agreed services for the following reasons: death in the family, hospitalization of the customer or a member of his/her family, serious illness (does not apply to covid and common respiratory diseases), call-up order, natural disaster. The customer is obliged to provide written proof of the aforementioned facts to the accommodation provider within 3 days of their occurrence. The customer is obliged to provide written proof of the aforementioned facts to the accommodation provider within 3 days of their occurrence.In case you are forced to cancel your stay after the free cancellation period, you will not avoid cancellation fees.If you do not want to risk loss, take out cancellation insurance from your insurance company.Guarantee of accommodationThe hotel guarantees the reservation on the basis of a written confirmation issued by the hotel. The written confirmation of the reservation is usually issued on the basis of a binding written order from the customer. Unless otherwise stated, the hotel is entitled to require a deposit for the services provided, payable before the arrival date. The amount of the deposit and its due date is indicated on the invoice. In the event that the deposit is not paid to the hotel by the due date, the hotel considers the reservation cancelled, without refund. The hotel guarantees accommodation on the day of arrival until 18:00 local time. After this date, the hotel is entitled to offer the accommodation to another person. In case of prior information, the reservation time can be extended by agreement.Cancellation policyThe client is obliged to always make any changes to the reservation or cancellation by email and this change or cancellation must be confirmed by the hotel.Any shortening of the length of stay or failure to use some of the services booked (if available) is not a reason for refunding part of the payment for the services booked, unless otherwise agreed.Payment termsUnless otherwise stated, the hotel requires payment in cash for the services provided no later than the day of the guest's arrival. The hotel also accepts credit cards. For group and group events, the hotel requires payment for the services ordered at least 45 days prior to the stay.Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)