×

Hotel Afrika Frýdek-Místek

  • W celu podania dokładnych cen prosimy podaj dokładną datę wyjazdu!
  • Ze śniadaniem
Cena na podstawie najlepszych ofert z następnych 90 dni.

Najlepsza oferta

Najlepsza cena standardowa na następne 90 dni: 224  /os/noc, ze śniadaniem, 25. - 26. maj

Opis obiektu noclegowego

Pokoje, usługi Hotel Afrika Frýdek-Místek oferuje 28 komfortowych pokoi dla gości poszukujących noclegu w Frydek-Mistek. Każdego dnia możesz próbować pysznych i świeżych posiłków w restauracji hotel. Możesz zaparkować pojazd za dodatkową opłatą na parkingu dostępnym na miejscu. Niektóre pokoje posiadają balkon lub taras, pozwalając Ci spędzić miło czas na świeżym powietrzu. Dokładny zakres usług oferowanych przez Hotel Afrika Frýdek-Místek (również tych za dodatkową opłatę) i dokładne wyposażenie pokoju są dostępne w informatorze poniżej i w informatorze konkretnego pokoju.

Zakwaterowanie Hotel jest usytułowany 4.5 km od Vodní nádrž Baška, 2.8 km od Kamenec u Dobré, 500 meters od Tu Café, 700 meters od Chata u Henryho, 1.1 km od Dvorek, 3.5 km od Novodvorský močál, 700 meters od Hotel da Capo, 4.2 km od Vodní nádrž Olešná - Palkovice, 4.2 km od Vodní nádrž Olešná - Místek, 900 meters od Palace, 500 meters od U Zvonu, 700 meters od La Bodega, 500 meters od Hotel Silesia, 2.1 km od U Mámy, 500 meters od Bílý Kámen, 500 meters od Růžový pahorek, 1.1 km od Muzeum Beskyd, 2.1 km od U Hučky, 500 meters od Jiný Svět, 1.7 km od Morava.

Wyżywienie Oczekujące na Ciebie bogate i smaczne śniadanie w hotelu jest wliczone w cenie rezerwacji.

Płatność Następujące metody są dostępne aby opłacić rezerwację: karta, gotówka i przelew.

Przyjazd, godziny otwarcia Najwcześniej możesz przybyć o 14:00, najpóźniej musisz opuścić pokój do 11:00. Personel może sie komunikować z Tobą w następujących językach: angielski, niemiecki, słowacki, polski i czeski.

T.G.Masaryka 463, 73801 Frydek-Mistek (Czechy)

Nazywam się Agnieszka, dziękuję, że jesteś na Nocowanie & Noclegi! Wybierz termin wyjazdu, następnie kliknij przycisk "Rezerwacja" , to zajmie tylko 2 minuty.

Jeśli potrzebujesz pomocy, zapraszam do kontaktu: info@noclegi.pl

- informacje o pokojach

  • Ze śniadaniem
Pokój 2-osobowy z prysznicem (możliwa dostawka) Pokój 2-osobowy z prysznicem (możliwa dostawka)
może pomieścić maksymalnie 3 osoby
  • 30 m2 duży
  • WIFI
  • Minibar w pokoju
szczegóły

Pokój może pomieścić 3 osoby.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 1-osobowy z prysznicem Pokój 1-osobowy z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 1 osoba
  • 20 m2
  • WIFI
  • Minibar w pokoju
szczegóły

Pokój może pomieścić 1 osoba.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 3-osobowy z prysznicem z balkonem Pokój 3-osobowy z prysznicem z balkonem
może pomieścić maksymalnie 3 osoby
  • 30 m2 duży
  • WIFI
  • Minibar w pokoju
szczegóły

Pokój może pomieścić 3 osoby.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
  • 1 szt Taras
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 1-osobowy z prysznicem z balkonem Pokój 1-osobowy z prysznicem z balkonem
może pomieścić maksymalnie 1 osoba
  • WIFI
  • Minibar w pokoju
szczegóły

Pokój może pomieścić 1 osoba.

  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
  • 1 szt Taras
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
8
Dobry
(na podstawie 2 opinii)
  • Personel:
    9
  • Komfort:
    9
  • Usługi:
    8
  • Restauracja:
    8
  • Dostępność:
    6
Ocena 8.8
"Příjemný personál příjemné prostředí moc jsme si to s manželkou užili doporučujeme."
Tłumaczenie
- 2 osoby (do 25 rż)
4 lata temu
Ocena 7.2
"prijemný personal, izby čisté, tiche a pekne zariadené, za účelom pracovnej cesty je fajn ubytovanie, raňajky slušný výber a čerstvé potraviny, Minus vidím v tom, že reštaurácia z hotelom nie su prepojené i inteririery. Prezentácia wellnesu a fitnesss centra sú trochu zavádzajúce nakoľko je to v inom objekte a cena nie je zahrnutá v cene ubytovania."
Tłumaczenie
- 1 osoba
5 lat temu
Parkowanie, podróż
  • Parking dla autobusów i ciężarówek

    Parkowanie: Własny parking

Wypoczynek, rekreacja
  • Odpoczynek: Joga (w odległości 50 m), Turystyczne możliwości (w pobliżu), Fitnes (w odległości 50 m), Squash (w pobliżu), Pole golfowe (w odległości 10000 m), Bowling (w odległości 1000 m)

    Piwiarnia, Pływanie w pobliżu na łonie natury, Kono w pobliżu, Teatr w pobliżu, Dyskoteka w pobliżu, Droga rowerowa w pobliżu, Sala gimnastyczna / hala sportowa w pobliżu, Aerobics w pobliżu, Aquapark - w pobliżu

Wellness, relaks
  • Wellness/spa w pobliżu
  • Komora parowa
Charakterystyka miejsca
  • Hotel - Hydromasaż w pobliżu, Masaż w pobliżu, Dworzec kolejowy w pobliżu, Lotnisko w pobliżu, Zbieranie grzybów, Przystanek autobusowy w pobliżu, Zewnętrzny kort tenisowy w pobliżu, Wyciąg narciarski w pobliżu, Personel obcojęzyczny, Taras, Sala wykładowa, Centrum handlowe w pobliżu, Strefa dla niepalących, Recepcja, Taxi

    Winda, Przechowalnia bagażu, Serwis, Zwierzęta mile widziane, Bar

Wyżywienie
  • Restauracja w obiekcie

Wellnes rodzaje
  • Solarium w pobliżu, Sauna w pobliżu

Zameldowanie
od 14:00 godz.
Wymeldowanie
do 11:00
Języki używane w obiekcie
Polski, Czeski, Słowacki, Angielski, Niemiecki
Akceptowana waluta
CZK (Kč) , EUR (€)
Akceptowane rodzaje kart
  • MasterCard MasterCard
  • VISA VISA
  • Amex Amex
  • Maestro Maestro
Recepcja
od poniedziałku do piątku: 06:00 - 22:00
W sobotę i niedziela: 07:00 - 11:00 i 14:00 - 22:00
Zasady rezerwacji w obiekcie noclegowym
Business and Cancellation Policya) Seller: Hotel Afrika****, T. G. Masaryka 463, 738 01 FrýdekMístek, its operator is INVA Group a.s., T. G. Masaryka 463, 738 01 Frýdek Místek, ID number: 25838377, VAT number: CZ258383, registered in OR managed by KOS in Ostrava, in section B, insert 2154, (hereinafter referred to as the "seller").b) Customer: - as a natural or legal person (hereinafter referred to as the "customer"). The subject of these General Terms and Conditions of INVA Groupa.s. - the Hotel Afrika establishment (hereinafter referred to as "GTC"), is the regulation of the terms and conditions of the implementation of accommodation and related services at Hotel Afrika, the GTC are an integral part of all arrangements, unless business relations are regulated by a contract in which it is stated otherwise. By confirming the Seller's Offer, or Orders of the Customer/Client (hereinafter referred to as the "Offer") - the Customer/Client recognizes the following General Terms and Conditions as binding for all performance related to the subject of General Terms and Conditions. 1. Prices and services Approximate prices for accommodation and any other services are listed in the Seller's presentation materials (websites, brochures, etc.). However, the price stated in the Accommodation Voucher (hereinafter referred to as the Voucher), which is sent to the customer by e-mail, is binding on the customer. For the scope of contractually agreed services and prices, their breakdown in the Voucher is binding. The Seller is entitled, in cases beyond his control (e.g. force majeure), to change the agreed conditions of the stay, or to cancel the stay without compensation and any financial compensation to the Customer. 2. Cancellation of the stay by the Customer (Customer).The customer is entitled to cancel the order at any time before arrival. Cancellation of the stay requires a written electronic form (email with delivery receipt) to adressurecepce@hotelafrika.cz. The date and time of sending the email are decisive for determining the time of cancellation of the stay. The Seller will not charge the Customer the cancellation fees indicated on the Voucher if he could not use the agreed services for the following reasons: death in the family, hospitalization of the customer or a member of his family, serious illness, recall order, natural disaster. The customer is obliged to document the above facts with a written document to the accommodation provider no later than 3 days after their occurrence. 3. Validity These business and cancellation conditions are an integral part of the accommodation order and accommodation voucher (voucher). For group stays, other reservation conditions can be negotiated. 4. Payment conditions The Customer is obliged to pay the price for the services provided by the Seller, which are specified in the confirmed Offer, including those that were additionally ordered. Payment is considered to have been made only when it is credited to the Seller's account, which is indicated on the tax document (invoice). Upon agreement with the Seller, the Customer has the option to pay for the services provided in cash or by credit card. If the Customer is in arrears with payment for the services provided, the Seller has the right to demand from the Customer, in addition to payment of the owed amount, a contractual penalty of 0.1% of the owed amount for each day of delay starting from the first day following the due date of the tax document (invoice) until its payment. All payments will be made in the currency that corresponds to the currency specified in the confirmed Offer. 5. Complaints The Customer is obliged to make a complaint about the services provided by the Seller to the person who, according to the confirmed Offer, arranges his order, immediately ascertaining the deficiencies at the place of their provision, i.e. at the Seller's premises, or in written (electronic) form no later than the day after the end of the accommodation. Later complaints will not be taken into account. 6. Jurisdiction and consumer protection) The accommodated guest has the right to submit a proposal for an out-of-court settlement to such a co-designated entity for out-of-court settlement of consumer disputes, which is: Czech Trade InspectionCentral inspectorate - ADR departmentŠtěpánská 15120 00 Prague 2Email: adr@coi.cz Web: https://adr.coi.cz Česká obchodní inspekce is a supervisory authority exercising supervision over consumer protection, proceeding in accordance with Act No. 64/1986 Coll., on the Czech Trade Inspection, as amended, and other legal regulations. Česká obchodní website the inspection is www.coi.cz.b) In accordance with the provisions of § 1837 letter j) of Act No. 89/2012 Coll., the Civil Code, the person who is accommodated as a consumer does not have the right to withdraw from the accommodation contract if the accommodation facility provides performance within the specified period.7 . Other arrangements If the Seller, with all his efforts, is unable to meet the agreed conditions due to force majeure, he has the right to cancel the order without further ado, or and change accordingly. Force majeure means in particular war, mobilization, civil unrest, confiscation, strike, lockout, damage to the hotel and its facilities as a result of natural disasters or civil unrest, export and import restrictions, explosions, epidemics, material shortages caused by the above-mentioned reasons; in the event of force majeure, the Customer is not entitled to apply any sanctions or equivalent claims against the Seller. In Frýdek Místek 16 October 2023 INVA Group a.s.